Správa IT

Správa IT zahrnuje vybrané činnosti v rámci správy, údržby a rozvoje IT ve firmě. Taktéž je vhodné si uvědomit rizika výpadku IT. Proto se vždy ptejte sami sebe – kolik nás bude stát výpadek IT? Které aplikace a která část infrastruktury (servery, PC, NB) jsou klíčové a jejich výpadek je kritický?

  • Garantovaná kvalita a rychlost služby - smlouva o Správě IT definuje rozsah prováděných činností, dobu odezvy na vaše požadavky a kvalitu prováděných služeb. Začátek řešení je v nadstandardních časech.
  • Pravidelná předporuchová údržba, pravidelné návštěvy technika v předem dohodnutých intervalech
  • Přesný přehled o nákladech - cena za službu je hrazena formou měsíčního paušálního poplatku, proto již na začátku znáte téměř přesně celkové náklady na správu IT v období platnosti smlouvy.
  • Záruka dostupnosti týmu specialistů a vysoká odbornost - pravidelné zvyšování odbornosti je zárukou vysoké kvalifikace našich specialistů
  • Garantovaný čas zásahu v případě poruchy
  • HELPDESK. SW aplikace určena všem našim zákazníkům k sledování a hlášení požadavků
  • Odbourání rutinních činností - díky tomu se vašim IT správcům uvolní ruce a můžete přesměrovat jejich kapacity na řešení rozvojových úkolů v oblasti strategických firemních aplikací a klíčových procesů
  • Vždy něco navíc - Správa IT není jen údržba; nabízíme i další činnosti, jakými jsou analýza a rozvoj IT, příprava na SW audit, bezpečnost IT či konfigurace HW a SW tak, aby jste měli vaše IT neustále pod kontrolou

tisk produktu  Tisk stránky