HELP MEDIUM
Zahrnuje komplexní správu serveru, tj. všechny činnosti, které jsou nutné pro dlouhodobý, spolehlivý a bezproblémový chod systému.
- Pomocí vzdálené správy serveru, servisní výjezdy k zákazníkovi na místo
- Správa je prováděná v pravidelných intervalech formou vzdáleného přístupu
- V případě potřeby je pomoc k dispozici ihned, nejpozději však do 8 pracovních hod. od nahlášení požadavku i na místě u zákazníka
- Zákazník má přístup do HELPDESKU
- Kontrola prohlížeče událostí na serveru
- Kontrola stavu HW
- Instalace bezpečnostních aktualizací na serveru a stanicích
- Správa sítě, správa připojení k internetu
- Správa všech PC a periferií ve škole, opravy, instalace
- Instalace nového SW vybavení
- Instalace, konfigurace, připojování a servis nových uživatelských pracovišť
- Instalace a konfigurace nových rolí/služeb serveru
- Zřizování a konfigurace uživatelských rolí, konfigurace profilů, politik a nastavení systému
- Zálohování dat a kontrola jejich správnosti