HELP MEDIUM

Zahrnuje komplexní správu serveru, tj. všechny činnosti, které jsou nutné pro dlouhodobý, spolehlivý a bezproblémový chod systému.

  • Pomocí vzdálené správy serveru, servisní výjezdy k zákazníkovi na místo
  • Správa je prováděná v pravidelných intervalech formou vzdáleného přístupu
  • V případě potřeby je pomoc k dispozici ihned, nejpozději však do 8 pracovních hod. od nahlášení požadavku i na místě u zákazníka
  • Zákazník má přístup do HELPDESKU
  • Kontrola prohlížeče událostí na serveru
  • Kontrola stavu HW
  • Instalace bezpečnostních aktualizací na serveru a stanicích
  • Správa sítě, správa připojení k internetu
  • Správa všech PC a periferií ve škole, opravy, instalace
  • Instalace nového SW vybavení
  • Instalace, konfigurace, připojování a servis nových uživatelských pracovišť
  • Instalace a konfigurace nových rolí/služeb serveru
  • Zřizování a konfigurace uživatelských rolí, konfigurace profilů, politik a nastavení systému
  • Zálohování dat a kontrola jejich správnosti

tisk produktu  Tisk stránky