HELP ADVANCED
Zahrnuje komplexní správu serveru, tj. všechny činnosti, které jsou nutné pro dlouhodobý, spolehlivý a bezproblémový chod systému. Kromě toho tato služba zahrnuje i kompletní servis a podporu pro ostatní uživatele školní sítě (vedení školy, kantoři, administrativní pracovníci, školní jídelna a družina )
- Pomocí vzdálené správy serveru, servisní výjezdy k zákazníkovi na místo
- Správa je prováděná v pravidelných intervalech formou vzdáleného přístupu
- V případě potřeby je pomoc k dispozici ihned, nejpozději však do 4 pracovních hod. od nahlášení požadavku i na místě u zákazníka. Větší počet hodin v rámci paušálu ve snížené sazbě.
- Zákazník má přístup do HELPDESKU
- Kontrola prohlížeče událostí na serveru
- Kontrola stavu HW
- Instalace bezpečnostních aktualizací na serveru a stanicích
- Správa sítě, správa připojení k internetu
- Správa všech PC a periferií ve škole, opravy, instalace
- Instalace nového SW vybavení