HELP ADVANCED

Zahrnuje komplexní správu serveru, tj. všechny činnosti, které jsou nutné pro dlouhodobý, spolehlivý a bezproblémový chod systému. Kromě toho tato služba zahrnuje i kompletní servis a podporu pro ostatní uživatele školní sítě (vedení školy, kantoři, administrativní pracovníci, školní jídelna a družina )

  • Pomocí vzdálené správy serveru, servisní výjezdy k zákazníkovi na místo
  • Správa je prováděná v pravidelných intervalech formou vzdáleného přístupu
  • V případě potřeby je pomoc k dispozici ihned, nejpozději však do 4 pracovních hod. od nahlášení požadavku i na místě u zákazníka. Větší počet hodin v rámci paušálu ve snížené sazbě.
  • Zákazník má přístup do HELPDESKU
  • Kontrola prohlížeče událostí na serveru
  • Kontrola stavu HW
  • Instalace bezpečnostních aktualizací na serveru a stanicích
  • Správa sítě, správa připojení k internetu
  • Správa všech PC a periferií ve škole, opravy, instalace
  • Instalace nového SW vybavení

tisk produktu  Tisk stránky